måndag 7 juni 2010

Romantisk ådra?


Ja, det har jag faktiskt! Vad än Darlingen säger...
På Scrapgalens månadsutmaning i maj skulle man scrappa något med anknytning till prinsar, prinsessor och kronor (undra varför..). Jag beslöt mig för att göra en liten tag till Anina som just nu har sååå himla mycket tentor, jobb och tårtor att göra. En liten uppmuntran liksom. Dessutom var hon orolig för att Prinsen var sjuk men det var han inte! Veterinärbesöket gick kalas, bara lite vassa bissar och ALLA..nåja nästan...tyckte att han var tjusig och undrade vilken stam han hade. Åhh, vad jag längtar efter mule och barn nu!!






Gullegull och en liten charm också!!


Nyligen fick vi reda på att Emsens häst (hon har hand om den 3 dgr/vecka) Nexus är sjuk. han trampade ned i en fördjupning i hagen och sträckte sig så illa att det lossnade ett ben i hoven. På onsdag skall hon åka till veterinären med honom och han skall läggas in och opereras...stackars Farbror Nexus, han får också få en liten tag, tror jag..

Farbror Nexus fina pussmule

Fawned of you too/Miss Deerest

2 kommentarer:

emma sa...

åh! två fina mular!!!

ItaPita sa...

Stackars alla tottarna, ikväll ska jag mysa med "mina" tottar, har dock ingen riktg favvo bara... ingen som e så där super kelgo... =(
Kram