söndag 13 juni 2010

Mums

Igår var jag och Darlingen på Vino Tapas i Göteborg och myste. Vi tog in getostfyllda knyten, baconlindade dadlar, risotto med tryffelolja, diverse korv och serranoskinka. Sedan smakprov på 3 olika desserter, cremé brulée, yoghurtpannacotta med rabarber och hallonsorbet med limegratinerade bär. Det godaste jag ätit på länge, kan verkligen rekommendera detta!! Vi är helt sålda på den här typen av mat, så fräscht och man blir precis lagom mätt. Sedan avslutade vi kvällen med England-Argentina på TV. Jaa, det är ju VM nu och faktiskt...så tittar jag! Jag har ju fotbollen att tacka för kärleken i mitt liv...VM tycker jag är kul, man kan följa lagen och "analysera" (ja, jag har äntligen lärt mig vad offside är..) hur de spelar. Att vi inte dog när Ola på TV-sporten förklarade hur spelarna kunde ha en "ångestmatta" på axlarna...hur känns det, undrar jag? Ibland överdriver de onekligen när de försöker glänsa med fräcka formuleringar...

Fawned of you too/Miss Deerest

Inga kommentarer: