tisdag 29 juni 2010

Månadsutmaning på Scrapgalen

Juni månadsutmaning på Scrapgalen har fokus på blommor. Jag beslöt mig för att göra en hyllning till min Polly Pälskling, hon har ju fått stå tillbaka lite nu när allt handlat om Juno och hennes sjukdom. Juno är så gräsligt svartsjuk och försöker hela tiden få precis ALL uppmärksamhet och ibland är Polly alldeles för snäll..

At Scrapgalens monthly challenge you have to use flowers. i choosed to do a tribute for Polly, my "furling" (that´s the title; darling in fur= furling). She´s been number two for a while, when her sister Juno and her illness got all the attention. Juno is extremly jealous and she want´s to be the centre of everything..all the time. Polly is far to kind with her..











Jag är överförtjust i American Crafts serie Dear Lizzy, jag har använt deras fina "tygpapper" och gjort ett blad, samt som randig fotomatta.

I just adore American Crafts Dear Lizzy line, Ivé used their lovely "fabric paper" here, at a leaf and as a photomat.

Fawned of you too/Miss Deerest

Inga kommentarer: