måndag 7 juni 2010

Duktig

Anina har kämpat som en galning med studier på Malmö universitet, jobb i stallet och med att baka vegantårtor. Nu har hon klarat alla tentor !!..Bara en matte E tenta kvar, underbart! Dessutom har hon fått snurr på bakandet, varit i Nässjö och bakat till ett stort bröllop samt varit på vegomässa i Örebro i helgen. Hon stod på mässan med Vegankrubb och lottade ut en tårta! Sedan hinner hon med sin Prins också. Har gjort en layout med allt detta i åtanke, om ni undrar över stickersen med "where´s the map".. så kan jag säga att hon lätt åker vilse...med bilen..inte i livet :)


 
Fawned of you too/Miss Deerest

3 kommentarer:

Therese F sa...

Otroligt duktigt och häftigt! Jag hade drömmar om ett glutenfritt bageri jag.....men det stannade vid drömmar...men en hemmabagare är jag dock.Kram Therese

fanny sa...

Fin mamma!

MrsPolkaDot sa...

Den här älskar jag!!! Måste nog lifta den någon dag! :) Är det tyg du har använt under spetsen? Riktigt snyggt! Kom gärna in till mig och var med på min blogcandy! Såg att du hade lagt till mig i din blogglista, så att du har redan klarat av kraven! ;) Kram