onsdag 12 maj 2010

Veckans Skiss - Home is were the heart is

På lördag är det flyttdags för Fanny och Nils, äntligen en egen STOR lägenhet. Darlingen skall köra upp alla hennes saker men jag blir kvar här, snyft. Funkar inte med hundar och flytt och att Juno är sjuk.
Jag fick lust att göra något enkelt som omväxling, och jättelust att använda mina overlays och rub-ons från Hambly! Jag har använt mig av Veckans Skiss av Kajsaloppan:

Finally it´s time for Fanny and Nils to move to their own BIG apartment, saturday is THE day. My Darling is driving up to Stockholm with her stuff. I can not come with him, not a good idea to bring the dogs to such an event, especially not when Juno´s is sick. I felt an urge to do something clean & simple for a change and a great need to use my overlays and rub-ons from Hambly. Here´s my take for Veckans Skiss:



 Fawned of you too/Miss Deerest

2 kommentarer:

ItaPita sa...

Ska vi byta grejer med varann??? Tralla llallala... Alltså, jag ska nog göra så när jag får pengar att ni/du får handla åt mig, saker som JAG itne skulle handlat... Känns som jag inte "har någonting alls"... Hmm men det stämmer ju inte..
Kram

MrsPolkaDot sa...

Jättesnygg LO! Så fint med färgerna och upplägget mot den vita bakgrunden! Den får hoppa ner i inspirationsmappen! :)