måndag 10 maj 2010

Tiden går fort

Ja, veckorna bara rasslar iväg tycker jag. I lördags kom vi iväg på en tur till Varberg faktiskt. Annars är det mest flyttande som gäller nu. Sandra och Jonas har precis flyttat till sin lägenhet mellan Fjärås och Kungsbacka, Emma till sin i Majorna/Göteborg och på lördag skall Darlingen köra upp Fannys hela bohag till Stockholm för då flyttar hon och Nils in i sin lägenhet. Stackars Darlingen, han är lite sliten...
Jag fyndade i alla fall äntligen en tallrikshylla!! YAY!! Visserligen var den brun men det går ju att åtgärda, jag hade hellre velat ha en större men det hittar jag kanske en annan dag. Saltburken och termosen gick inte att motstå!!

                                                                       Ganska brunt.

Fawned of you too/Miss Deerest

2 kommentarer:

ItaPita sa...

Hm... Jag e ocå ute efter en tallrikshylla och plåtburkar älskar jag ju.... ska nog råna dig tror jag ;)
kram

Therese F sa...

Håller med dig tiden bara rusar...ja även om barnen är stora behöver de hjälp ändå. Håller med Ita..jag är också plåtburksfantast. Vad hette barnprogrammet man (jag) såg..farbror Frippes skafferi eller nåt. Där fastnade jag för burkar. Kram!!!