tisdag 25 maj 2010

Semifinaltjatter 1

Ja, så har första semin gått av stapeln. Vad jag tyckte? Jo, att Polen var en komplett katastrof och att Belgiens töntstämpel var monstruös. Herregud, vem har gjort Pölens koreografi? Upphovsmannen/kvinnan lär knappast få mer jobb efter detta..Det här med vingar verkar vara populärt också..hmm..verkligt snyggt med de här vingarna på de ryska fjärilarna. Undra vem som tryckte på knappen?
Annars gillade jag Estland, Albanien och Island. Estland gick ju inte vidare men det trodde jag inte de skulle göra heller. Albaniens låt var bra och kören super men sångerskan var gräslig. Island kommer att spelas om och om igen på alla gayklubbar hela sommaren lång. Min absoluta favorit är dock Tyskland som ju direktkvalar. Vilken bra och kul låt, sätter sig direkt! Och på torsdag är det Lilla Annas tur och jag tycker inte hon skall byta skor, möjligen till ett par märkeslösa i samma modell. OOPPA :)

Fawned of you too/Miss Deerest

3 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Oj då! Det där missade jag totalt! Var det i dag???? Tv...va e det???

Karin sa...

Tack för uppadateringen! Jag glömde att titta. Sa att jag skulle strunta i finalen men det blir nog svårt att låta bli.....Ha det gött! Kram Karin

Hoffmans Design sa...

Nej Nej jag missade. Tur att du kollade så jag kunde bli uppdaterad.