söndag 23 maj 2010

Scrapträff

Igår gick jag upp tidigt 05.30 för att hinna med att packa, göra mat, gå ut med dogsen och göra mig själv i ordning för scrapträff. Jag, Linda och AnnLouise var hos systrarna Kajsa och Aase (tillsammans med ett antal andra trevliga tjejer) på träff i Rydboholm/Viskafors (Borås-Kinnatrakten). Det var väldigt trevlig stämning och mycket inspirerande, jag fick faktiskt gjort 3 och en halv layout. Inte illa, jag brukar göra färre men sällskapet inspirerade! Tack för det allihop!

Kajsa, AnnLo och Linda är djupt koncentrerade.

Den här är gjord efter Joggemias skiss på Veckans Skiss, gick loss på Kajsas Tim Holtz stämplar, har bara använt ett enda papper faktiskt. Ovanligt..Sandra får här en rejäl puss av Tracy och Juno försöker förgäves ta sig fram men hinner inte..

Ännu mer av Kajsas stämplar! Passade så himla bra till BoBunnys papper.



Den tredje layouten var den i inlägget innan med kossor på. Den fjärde layouten håller jag på med och den är...håll i er nu....GUL. De som känner mig vet att jag avskyr gult...hmm..är alla hästar hemma?

Fawned of you too/Miss Deerest

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Jag tror nog att du innerst inne gillar gult! ;) Skall bli spännande att se den gula layouten färdig sedan! Jag får väl scrappa en lila sedan så! Hi hi!

De andra layouterna är så fina! Blev Emma sur på dig för kortet? ;)

Ja det var en trevlig dag i går. Synd att alla trevliga scrapträffar skall gå så himla fort bara. Timmarna bara rusar iväg. Förstår inte vart dagen tog vägen.

Funderar på att ha en träff hemma igen....

Hur har du det på onsdag? Lunch med mig, Ita och ev Linda kl 1 i Kba?

Vi hörs i veckan!

Kram kram