torsdag 27 maj 2010

Off

Ja, här sitter jag och känner mig lite off. Borde packa, jag och dogsen skall åka tåget till Fanny och Nils, till Stockholm imorgon! Fick tråkigt besked häromdagen att Junos röntgenbilder var oförändrade, vilket betyder nytt penicillin och fortsatt stillhet och sedan veterinärbesök igen tillsamans med sjukgymnasten och sedan operation/sterilisering. Blää..förstår inte riktigt min reaktion, detta visste jag väl kanske, egentligen -  efter att ha sett att utan smärtstillande rasar hon ihop. Ibland lurar man sig själv och hoppas och förtränger och gud vet vad. Men va sjutton, vi kan väl vara stillsamma i den stora staden också, de har ju bil.
Att jag själv har ont kan jag fördra men att barnen och hundarna skall ha det, det vill jag bara inte gå med på!!! Nästa vecka skall även Prinsen till veterinären på hälsoundersökning. Anina tycker han är lite "sladdrig" i bakbenen och det kan ju vara inget annat än att han växer eller så har han väl något konstigt som nästan ingen annan har. Vem skulle bli förvånad?
Nej, nu har jag gnällt färdigt för idag och hoppas att Darlingen kommer snart, förhoppningsvis med tröstglass från Ben & Jerry, så vi kan frossa och kolla på Semifinal 2 :)

Fawned of you too/Miss Deerest

Inga kommentarer: