lördag 15 maj 2010

Mycket flytt nu!!

Här är en ännu flytt-LO som är gjord bara med My Little Shoebox material, jag hade nämligen en ambition att söka till deras DT-team men orkade inte riktigt göra färdigt. Jag orkar sällan det..hmm..tar gärna på mig för mycket saker och så plötsligt (!) räcker inte tiden till. Spelar ju ingen roll när det bara är jag som drabbas, eller hur?

Under 1 månads tid har jag levt med flytt-feeling eftersom Emma, Sandra och Fanny har flyttat. Idag är Darlingen på väg till Stockholm (har just ätit smörgås i Norrköping!) med Fannys grejer så nu är det städning som gäller..och inget scrappande, jag som har scrapflyt just nu...



Fawned of you too/Miss Deerest

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Härlig lo med goa färger och läckra dekorationer! Fint som vanligt med andra ord!
Kommer till dig om en stund!
Kram kram