söndag 11 april 2010

Scrapträff

Ja, i lördags var AnnLo, Carita och jag på Scrapperiets träff. Där sammanstrålade vi med Kamilla, Suss, Sanna, Jenny mfl och det var SÅÅÅ kul. Idag är det mindre kul med jätteont i ryggen och höften. Spelar roll, jag kunde lika gärna vara där och ha ont som att sitta hemma och ha ont...shit the same...
Här ser ni lite alster från träffen:

Här fick man bara scrappa med färgerna, gult, orange och grönt. Kul med sådana utmaningar tycker jag. Anina tycker nog inte det är lika kul med det här fotot..Vad GÖR hon och Tom? HUR äter de...???


Det här var min vintagetolkning.


     Carita tar sig an scrappandet med stor frenesi...AnnLo är lite mera stillsam...

Kamilla är lite seg..kan ju bero på nattens utsvävningar...


Så här trångt och trevligt hade vi det!!

2 kommentarer:

nillar sa...

Härlig vintagetolkning! Och alltid kul med scrapträffar!
/Pernilla

Mahlin sa...

OO jag gillar verkligen den grön, gul, orangea. Vilka härliga nyanser av färgerna, ärtigt och glatt och snygg design! =)