onsdag 7 april 2010

Scrapmästare?

Ja, tidningen Allt Om Scrap skall utse Svenska Scrapmästaren och som den tävlingsnörd jag är, kan jag ju inte motstå detta. En fasligt massa deltävlingar och inte får man blogga innan..hmm..vi får väl se om jag fixar det, senast den 11/4 skall allt vara inne. Hitintills har jag lyckats knåpa ihop 2...eh..jag har 4 dagar på mig att göra 3 till och Emsen fyller år imorgon...Kanske ska jag äta lite cortison..?..då kan jag inte sova...

The swedish online magazine Allt Om Scrap is having a contest, "The best Scrapper in Sweden" and as everybody knows, I´m a sucker for these contests.. There´s lots of to-do and not-to-do stuff and your not allowed to blog your layouts..hmm..we´ll see if I have the time. So far I´ve managed to do 2 layouts, there´s suppose to be 4 and I´ve got 4 days to do the rest and tomorrow there´s Ems birthday so I don´t know, eat some no-sleeping-pills maybe..??

Wish me luck/Miss Deerest

2 kommentarer:

Karin sa...

Vad spännande! Jag håller tummarna för dig. Kram Karin

ItaPita sa...

Men du kommer hinna på LÖRDAG! eller??
Kram