tisdag 2 mars 2010

Tema sjukvård

Ja, igår var ingen bra dag hos oss. Först fick jag besöka läkare för konstiga smärtor och kramper i bröstet. Nu trodde jag inte att jag hade ont i hjärtat men det var så pass besvärligt att jag var tvungen att göra något åt det. Inte kul att gå omkring med ett bowlingklot i bröstkorgen..Jaha, så hade jag inflammatione i ehla vänster sida, bröstkorg, ledaband och gud vet vad. Nu skall jag äta medicin och vila. Jag har väldigt svårt att stava till de ordet. Hmm.Vi får se hur det går. Det har varit lite mycket på sista tiden, jag vet och nu får jag betla för det..överansträngd.
Lilla Tracy, Junos syster, har haltat till och från i en vecka. Jag misstänkte någon sorts växtvärk, även om det är "omodernt" och egentligen inte finns nu för tiden. Bäst att kolla upp så jag och Sandra åkte till veterinären/Viskadalens Djurklinik på eftermiddagen. När Henrik/veterinären undersökte henne och provocerade lederna gjorde det jätteont så det var bara att röntga bogar och armleder. Kändes inte bra, schäfrar har OFTA problem just där. Sedan när vi tittade på röntgenbilderna syntes ingenting, gudskelov, annars hade nog Sandra tuppat av tror jag. Inte ens växtvärken syntes, har de rejält med växtvärk kan det synas på bilderna. Lilla Trasan fick rimadyl och blev också ordinerad vila. Detta betyder i princip att ingen av oss kan umgås med Juno..



Fawned of you too/Miss Deerest

1 kommentar:

ItaPita sa...

Jag visste att det inte var bra att gå så där mycket ;).
Skönt att det är lite lugnare nu då, ses snart???
Kram