tisdag 30 mars 2010

Scrappat!

Äntligen lite alster och äntligen kom mitt mars-kit från The Nook, sååå efterlängtat. Jag älskar Pink Paislees nya serie Bayberry Cottage, så himla snygga färger. Så här blev min första LO med kitet:

Finally some creative stuff and finally my march-kit from The Nook arrived, sooo much longed for. I just adore Pink Paislees new line: Bayberry Cottage, the colours are awesome. Here´s my first LO with the kit:

Lite detaljer: b.la. kanonfin chipboard från Maya Rd med små detaljer från syrummet!
Some details: check out the magnificent chipboard from Maya Rd, little things from your sewingkit/room!  


   Nästa Lo är till Primas BAP-contest för april. Man ska aldrig ge upp..
   Next layout is my take for Primas BAP-contest in april. Never give up the fight..


Foton från min mormors födelsedag 1959, flickan i den blommönstrade klänningen är min mamma och de andra är hennes systrar, Inger, Kerstin och Maud. Vilka fina klänningar de hade! Ungefär sådana som Emma har idag..

Photos from my Grandmothers  birthday 1959, the girl in the flower-patterned dress is my mother and the other three are her sisters, Inger, Kerstin and Maud. Those dresses are gorgeous! Much alike the ones Emma´s wearing today...

Fawned of you too/Miss Deerest


1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Å så härliga lo´s! Gillar båda och kortet på dig och Polly är ju härligt! Hon tittar så gott på dig! :)
Kraaaaam!