söndag 21 februari 2010

Prima BAP february

Dags för en ny BAP-tävling hos Prima. Mitt bidrag ser ut så här:
This month´s BAP challenge at Primas. Here´s my take:


                                                           Och här har ni några detaljer:
                                                           Here´s some details:


Jag fastnade rejält på titeln, kunde inte få till det så det blev en nödlösning. Hade inga bra bokstäver och ingen fantasi, så är det ibland!! Önsk mig lycka till..
I really got stucked with the title, I just couldn´t get it right so the result is a compromise, didn´t have alphas enough and my inspiration vanished so what can you do? Wish me good luck on this one!!

Fawend of you too/Miss Deerest

2 kommentarer:

Karin sa...

Den blev jättefin!!! Jag ska hålla tummarna och tror att du har en bra vinstchans. Snyggt dekorerat med blommor och swirlar till det svartvita fotot. Kram Karin

Anonym sa...

En sån härlig hemsida du fixat!!! Är inne titt som tätt och håller koll på dig! Jag & Zino behöver snart börja en ny kurs så vi blir lite uppsträckta! Ha det bra;) Malin