söndag 14 februari 2010

Kreativ i min ensamhet

I fredags kväll var Darlingen på en jobbgrej och Em var i Göteborg. Jag och voffsarna hade en hemmakväll, de fick tuggben och jag fick Ben & Jerry glass. Jag scrappade och donade lite, det var musigt faktiskt, tittade inte alls på TV. Gjorde en LO till Veckans Skiss med mitt nya Nook-kit med papper från Basic Grey:


När Em var liten älskade hon boken Where the wild things are/Till vildningarnas land av Maurice Sendak. Nu har den blivit film och Sendak har varit med och producerat. Den var underbar sa Emma men ack så sorglig...Vi kommer givetvis att köpa filmen!!

Fawned of you too/Miss Deerest

1 kommentar:

Monique sa...

Love this layout of yours!! So many details! and the title is perfect for those photos!
Found your blog throught The Nook. I LOVE your blog header btw!!!