tisdag 2 februari 2010

Brunsontävling

Nu är det dags att rota i fotoalbumen efter gamla foton från 60-70 tal. Min utmaning på Brunsons är att skapa en LO med foton från 60-70 tal eller med papper samma stil. Maila ditt alster till info@brunsons.se, max 600*600 pixlar senast 14/2 och..såklart att du kan vinna något!!
Här ser ni min tolkning; en ung Miss Deerest på väg till skolavslutning i 9an 1977. Jag hade till och med färgat gummiskorna så de skulle matcha..hjälp så ambitiöst! Några månader senare var alla kläder svarta och håret avklippt för då hade punken gjort entré i mitt liv. Min stackars mamma hängde inte riktigt med...jag målade även alla möbler svarta, väggarna militärgröna och skrev ständigt djup poesi. Jag förstår om hon undrar var den söta flickan i volangkjolen, från skolavslutningen, tog vägen...



Fawned of you too/Miss Deerest

Inga kommentarer: