tisdag 16 februari 2010

Bitten

Här är ännu en LO från The Nooks februarikit. Måste säga att jag älskar de här gröna färgerna. Får mig att tänka på våren som aldrig kommer..Jag har använt mig av sketch # 91 från Creative Scrappers. På fotot leker Darlingen och Polly en lek jag inte gillar. Den går ut på att hon äter en bit mat från hans mun..hmm..inget jag kan rekommendera om du vill ha ordning på din hund!

Here´s one more layout from the february kit by The Nook. I´ must say I adore these green colours, reminds me of spring, the one that never seems to arrive.. I´ve been using sketch # 91 from Creative Scrappers.  This photo shows my Darling and Polly "playing". It´s all about her eating from his mouth, this is NOT something I approve of!!


Fawned of you too/Miss Deerest

1 kommentar:

itapitas sa...

Tycker de ser ut att ha det mysigt ihop jag. ;)
Kram