måndag 8 februari 2010

Bästa scrapträffen!

Igår hade vi egen scrapträff hemma hos AnnLouise. Vi som kom var Linda, Karin, Carita, Therese och Jag. Så himla trevligt vi hade, jag vill verkligen tacka alla för en kreativ dag. Vi hade med oss hemliga kit som vi delade upp med tärningsleken och jag gjorde denna LO från kitet, kul att scrappa med papper som någon annan valt. Jag hade ju ALDRIG själv kommit på tanken att köpa en cardstock i blekt mintgrönt...


Sedan gjorde jag också 2 LOs till Magdas  nya scrapforums utmaningar o tävlingar. Den första är månadens utmaning om kärlek, förstås...


Frågan är om jag kan pressa ur ännu en LO från The Nooks Pink Paislee kit. Vi får se, vilken dag som helst kommer ju nya kitet! Kan verkligen rekommendera deras kit. Massor av grejor i!!

Nästa Lo också till Magdas, efter en skiss av Kajsan som är DT där. Crates fantastiska färger passar perfekt till Aninas färger. Anina sitter i foajén o väntar på oss. Lite annorlunda, strikt stuk på denna faktiskt:


Och tänk, jag har GULA bokstäver...jag som avskyr gult...spetsen ingick i kitet jag fick på vår träff och för att den skulle passa in sprayade jag den med distresser.

Ha en bra vecka i snön!!!

Fawned of you too/Miss Deerest

3 kommentarer:

Karin sa...

Tack själv!!! Roligt att träffas och härligt att få inspiration. Du hann med så mycket fint!! Kram och hoppas att vi ses snart igen.

Snor och Glamour sa...

Ja det var verkligen roligt! Vi måste göra om det snart!! På söndag????
Fina layouter du fick gjort!
Kram kram

Tant Ulrika sa...

Kikar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång en ny kulig en..

http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_09.html

..med chans att vinna ett presentkort från en finfin inredningsbutik :)