onsdag 27 januari 2010

Hand-ikappad

Usch, inatt låg jag vaken och hade ont i vänstra handleden. En "yrkesskada" som uppstår då och då. Jag har alltid kopplen i höger hand och gör små justeringar med vänster. Ofta är jag ute med 3-4 hundar samtidigt och när Juno är som hon är - valpig, skuttig och gör små käcka utfall på alla cyklar, joggare och bilar, då tar handleden stryk. Det är bara att smörja in med voltaren och inte använda den. Man kan ju tycka att allt smärtstillande som jag äter för ryggen borde stilla den här smärtan också men se, det funkar inte så, det jag har mot ryggen stillar bara nervsmärtor och inget annat. Suck, jag står ut med ont i ryggen men absolut INTE att ha ont någonannastans.

Fawned of you too/Miss Deerest

2 kommentarer:

Myamia sa...

vilken fin blogg du skaffat dig :) jag älskar rådjurstemat. I love rådjur :) Synd att det verkar dyrt och svårt att få tag på dom bara...
det är ju så mycket man vill ha ;)
kram mya

Snor och Glamour sa...

Men där ser du att det inte är bra att gå ut med hundar! Det var ju det jag sa häromdagen!! ;)
Jag har en grej till dig!!!!!!
Pussåkram